Norvēģijā augstā līmenī ir attīstīta valsts pakalpojumu sniegšana elektroniskā veidā jeb tā saucamie digitālie pašapkalpošanās risinājumi (digitale selvbetjeningsløsninger), kā arī komunikācija elektroniski ar valsts iestādēm.
Populārākie valsts elektroniskie pakalpojumi:
- aprēķināt pensiju, iesniegt dažādus iesniegumus par sociālajiem pabalstiem, aizpildīt darba meklētāja ziņojumu (meldekort) – nav.no,
- paziņot par dzīvesvietas maiņu (melde flytting), veikt izmaiņas nodokļu kartē (skattekort), lasīt, labot un iesniegt gada deklarāciju (selvangivelse) – skatteetaten.no,
- iesniegt iesniegumu par stipendijas piešķiršanu – lånekassen.no,
- mainīt pastāvīgo ārstu (fastlege) – helsenorge.no.
Valsts pārvaldes un informācijas un komunikāciju tehnoloģiju direktorāts (Direktoratet for forvaltning og IKT jeb Difi) veido un realizē valsts politiku IKT jomā.
Elektroniskā personu identifikācija
Šos elektroniskos risinājumus izmanto arī pašvaldības.